Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Wolanów ul. Radomska 20 I piętro, pokój nr 14, tel. (0-48) 6186051 wew. 38, fax: (048) 6187941, e-mail: inwestycje@wolanow.pl
Wymagane dokumenty:
- wniosek inwestora (w załączeniu)
- oświadczenia stron (w załączeniu)
Opłaty:
- 56 zł płatne przy składaniu wniosku – na konto: Urząd Gminy Wolanów, nr konta: 98 91150002 0030 0300 0286 0002 lub w kasie urzędu (pok. nr 22);
Bardzo prosimy o szczegółowy opis wpłaty na druku, ponieważ jest to podstawa jednoznacznej identyfikacji dokonanej opłaty ze sprawą, do której została wniesiona.
Termin załatwienia sprawy:
30 dni.
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji.
Procedura odwoławcza:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu za pośrednictwem Wójta Gminy Wolanów. Odwołanie składa się w Urzędzie Gminy Wolanów lub nadaje listem poleconym w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Podstawa prawna:
Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, art. 63, ust.5 ( j.t. z 2012 r., poz. 647).
Ochrona danych osobowych:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Wójta Gminy Wolanów
Dodatkowe informacje:
Brak
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bożena Cyrańskadata wytworzenia: 2013-08-29
- opublikował: Karol Faliszewskidata publikacji: 2013-10-07 15:18
- zmodyfikował: Karol Faliszewskiostatnia modyfikacja: 2018-06-28 14:34
Dokumenty do pobrania:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Wójt Adam Gibaładata wytworzenia: 2018-05-25
- opublikował: Karol Faliszewskidata publikacji: 2018-06-13 12:27
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bożena Cyrańskadata wytworzenia: 2018-06-11
- opublikował: Karol Faliszewskidata publikacji: 2018-06-13 12:23